Budovy Pohromy
Nekropole
Nekropole slouží jako ústřední velitelství armády nemrtvých. Zpracovává se zde dřevo vytěžené ghúly a od svých nemrtvých pánů zde získávají výcvik akolyté. Dokonce i nad nechráněnou nekropolí bdí mstiví duchové mrtvých a brání ji před nepřátelskými útočníky. Časem může být tato stavba dále upravena a přebudována na síně smrti.
Síně smrti
Upgrade z Nekropole
Jak přítomnost nemrtvých ve světě živých sílí, jsou nezbytné další úpravy velitelské budovy. Přeměna nekropole na síně smrti poskytne Pohromě moc budovat ještě starobylejší stavby a zvyšovat nemilosrdnou účinnost svých sil. Jak pokrok pokračuje, mohou být síně smrti upravovány ještě více.
Černá citadela
Upgrade ze Síně smrti
Až se moc nemrtvých ve světě živých projeví naplno, budou nezbytné další úpravy síní smrti. Postavení černé citadely Pohromě umožní pracovat s maximální účinností. Úpravy s sebou přináší také zlepšené opevnění, takže černá citadela je skutečně působivou pevností.
Kobka
Na tomto stanovišti jsou do služby pro Pohromu povoláváni zástupci nemrtvých. Zde se oživují a získávají své smrtící útočné schopnosti gargoylové. Ghúlové se cvičí v požírání padlých nepřátel a v obnovování svých sil. Ďáblové pekelní získávají schopnost sesílat své neproniknutelné sítě.
Nakažený důl
300
|
|
Nakažený důl umožňuje těžit zlato 5 Akolytům, aniž by museli putovat od hlavní budovy k dolu.
Pohřebiště
250
|
|
Služebníci nemrtvých neúnavně studují prastará umění a snaží se naplnit zbraně a brnění bezbožnou silou. Pohřebiště, stejně jako nekropole, dokáže zpracovávat dřevo na výrobu zbraní a zbroje. Tato budova také vytahuje z nitra země čerstvé mrtvoly, exhumuje je a poskytuje odporným nekromancerům.
Zikkurat
Tyto věže starobylého pavoučího království Azjol-Nerub jsou znovu povolávány do služby, aby vojskům nemrtvých poskytovaly zdroj surové energie. K vydržování vysokého počtu válečníků Pohromy je zapotřebí několika zikkuratů. Časem mohou být tyto věže vylepšeny, aby mohly mimo energie poskytovat také ochranu.
Věž duchů
Upgrade ze Zikkuratu
Věže duchů naplněné nepokojnými dušemi pomstychtivých mrtvých představují působivé obranné stavby. Přízraky z věže útočí s nadpřirozenou účinností a svými nepřáteli rychle doplňují řady nemrtvých. Několik věží v nemrtvém městě zchladí horkou hlavu i toho nejodvážnějšího nepřítele.
Oltář temnoty
Tato stavba funguje jako uzel rozvádějící temnou posilující moc Pohromy. Když hrdina padne v boji, může být na tomto místě přivolána jeho podstata, a ta poté dostane nový, bezbožný život. Pokud budova stojí a není nouze o suroviny, nezůstanou nemrtví hrdinové mezi mrtvými příliš dlouho.
Jatka
Maso z jatek používá zlovolná Pohroma ke dvěma zvráceným účelům. Po kouskách se zde skládají zrůdné, ohromné hnusy, kterým se vštěpuje jediná touha – zabíjet. Staví se zde také povozy těl, aby vrhaly části nakažených mrtvol na nepřátele.
Chrám proklatých
Tento mohutný chrám, kdysi používaný orkskou Hordou ke směrování démonických energií, nyní převzala Pohroma. Z chrámu vycházejí zákeřní nekromanceři, aby oživovali mrtvá těla, a do služeb se zde povolávají mučené duše smrtonošek.
Hřbitov
Hřbitov je domovem mrazivých wyrmů, kdysi velkolepých draků, z nichž nyní zůstala jen kostra ovládaná temnou magií Pohromy, sloužící králi lichů. Mraziví wyrmové mají zničující schopnost sesílat na nepřátelské jednotky a budovy svůj ledový dech. Ve velkém počtu získají na bojišti skutečně dominantní postavení.
Obětní hrob
Obětní hroby se v Azjol-Nerub používaly před dávnými dobami k obětovávání nepřátelských vojáků, aby si pavoučí lid zajistil úspěch v bitvě. Na tomto místě mohou být obětovány jednotky nemrtvých, z nichž poté vzejde stín – neviditelný, pouze magií odhalitelný přízrak schopný provádět špionáž.